Mé oblíbené knižní věty

Ahojky! Ani neuvěříte, jaký se mi teď stal trapas.. Normálně jsem na chodbě mluvila s mamkou, něco jsem na ní možná i volala do obývacího pokoje, a pak šla na WC. Když jsem z něj odešla, šla jsem mamce ještě něco říct, a když jsem to dořekla, zjistila jsem, že je u nás ještě pořád návštěva u které jsem měla za to, že odjela! Všechno to nejspíše slyšela.. A to jsem mluvila o učebnicích do školy a toaletním papíru! Ale víte, co je nejhorší? Tak jsem se lekla, že jsem ani nepozravila, a upalovala zpět do pokoje. Hrůza.. Cítím se hrozně, takže pokud se vám stalo něco podobného, moc prosím napište mi to do komentářů, abych se cítila lépe...
No a teď už ke článku! Rozhodla jsem se, napsat zase něco ke knížkám, tentokrát něco neobvyklého, co jsem ještě u nikoho úplně neviděla, a jsou to Mé oblíbené knižní věty. Prostě moje oblíbené věty z knížek. Snad chápete. Upozornění, nejsou to citáty. :D Máte taky svoje oblíbené knižní věty? Budu ráda, když mi nějaké napíšete. Moc děkuji a omlouvám se za tak zvláštní téma. Jste skvělí!


První věty jsem si vybrala z knihy Volání sirény od Michaely Burdové, jelikož tam se mi jich líbilo tolik, a to tak moc, že jsem si je vylosovala do sešitů! Prostě a zkráceně, tuto knihu jsem velice prožívala, a i po několika dnech po přečtení se mi vybavoval děj. :) #bestbookforever

"Znovu si vybavila ten šokující pocit, který našla ve svém srdci. Navzdory všemu tam totiž byla pouze láska." 
❤❤❤
To jsou věty, které mě dostaly. Těším se, až si tuto knihu přečtu znovu. Strašně se mi líbily i věty nad tím: ,,Žádné moře. Žádné příkazy. Pouze touha ublížit. Takhle by naložila se svým svobodným životem? Do očí se jí vlily slzy." 

Obrázek. Proč obrázek když na fotkách mají být texty?
Miluji ty obrázky. Když jsem si fotila text, musela jsem si vyfotit i obrázek! Většinou v žádné knize pro dospívající a dospělé nejsou,- což mi ani nevadí, ale v této knize byly nádherné, hezký nakreslené, a já se u nich úplně rozplývám. 


"‘Ale’ zajíkla se. Palcem jí setřel slzu, která jí stekla z řas."

Tohle se mi zase líbí proto, že je to dojemné, a takové něžné. 


Potom tady mám dlouhý text z knihy Girl online od Zoe Sugg, neboli Zoelly. Moc mě to pobavilo, a myslím si, že není od věci to sem dát. 
"Doplním ho tedy o smajlíka. Jenže to zase vypadá dětinsky. Že bych ho vyměnila za mrkajícího smajlíka? Ne, to zase vypadá moc vyzývavě. Mažu dalšího smajlíka a prodávám P jako Penny. Jenže to vypadá, jako bych jen okopírovala Noahovu zprávu. Musím vymyslet něco, co bude alepsoň trochu originální, co bude mít trochu šťávu. Tři výtahy přijedou a zase odjedou, ale já tam pořád jenom stojím, píšu a mažu, píšu a mažu. Jak se dá vymyslet něco originálního a dospělého a nepůsobit až moc snažíte nebo formálně? Nakonec napíšu tedy jen 'já těkuji TOBĚ, Penny' a prodávám emotikon s palcem nahoru. Což se mu zdálo jako super nápad- ale jen do té doby, než jsem stiskla ODESLAT."

Je to trefně vystřižené myšlení dívek, kterým se líbí nějaký chlapec. Perfektní.

💙💙💙

A také se mi moc líbila poslední věta v jedné z kapitol knihy Všechno úplně všechno. 
"Místo toho jdu do svého pokoje a cestou si představuji, jak asi taková bábovka chutná."

U tohohle jsem se musela zamyslet. Bylo mi líto hlavní hrdinky, a úplně mě "zamrazilo." To není úplně správné slovo, ale to pravé nemohu najít. Prostě, když jsem si to přečetla, nastala taková ta chvíle zamyšlení, nebo jak to říci.



Hm, (prý hm😂) a to by bylo k tomuto článku vše. Jaké jsou vaše oblíbené věty z knížek, a z jakých? A zaujaly a pobavily vás nějaké věty z tohoto článku? Jak se vám toho neobvyklé téma líbilo.
Jo, a připomínám, prosím napište mi někdo svůj trapas, ať v tom nejsem sama.
Moc děkuji!

S podpisem

PS: kdo mě nesleduje v pravidelných čtenářích, byla bych moc ráda!




Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hlavně to nikomu neříkej| recenze #3

Knížky, které plánuji číst

Top pět mých oblíbených knížek na wattpadu