Láska-vztah přes internet

Ahoj, dnešní článek bude o vztahu přes internet. Hledala jsem to na google, a moc toho tam není, žádné názory zda ano, či ne, a tak jsem se rozhodla, že o tom napíši.❤
V dnešní době je internet a láska mezi lidmi věc, s kterou se skoro každý setkal, a pokud ne, nejspíše se setká. Co ale spojit internet a lásku dohromady? Někdo zastává názor, že to nejde, prostě je proti, někdo to neřeší, a někdo s tím souhlasí. Kdyby se o tom ti lidé začali dohadovat, začala by diskuze na dlouhou dobu. Na internetu, konktrétně na sociálních sítích, je spousta falešných profilů a stačí aby vám napsal nějaký muž z falešného profilu chlapce, že si s vámi chce psát, a vy by jste mu na to skočili, a odhalili mu část svého života. Je jen na vás, jestli danému člověku odpovíte a začnete s ním chatovat, a nebo jestli si píšete jen s lidmi, které osobně znáte. Někomu vztah po internetu nevadí, když si ověří profil, a informace daného člověka, a stačí mu místo fyzické blízkosti jen emogi z klávesnice, ale někdo potřebuje doteky, a polibky. Můj názor je, že je samozřejmě lepší chodit s někým koho znáte, a koho jste viděli, ale s velkou opatrností si píšu i s cizími. Může se stát, že si dva dotyční přes zprávy padnou do noty, a rozhodnout se spolu být, i když je od sebe dělí spousta kilometrů. Pokud bych ale takový vztah někdy měla mít, musela bych toho člověla vidět přes kameru (já bych se schovala, a kdyby to byl normální kluk, vše by bylo v pořádku, a vylezla bych) a chtěla bych se s ním někdy i setkat, což bych udělala nejprve s rodiči. Něco jiného je ale zase takové vztahy vyhledávat přes seznamku, což se mi vůbec nelíbí, protože tam jsou skoro samí úchylové. (Omlouvám se za výběr slov.) :D

A jaký na to máte názor vy? ❤❤ Budu ráda za reakce.

PS: v dalším článku budou štěňátka. :) 

S podpisem




Žádné komentáře:

Okomentovat

Svět online

Článek zaměřený na hatery a hatované lidi. ••• Ahojky, jsem zpět na tomto blogu! :) Nevěděla jsem, o čem mám psát, a konečně se n...