Deep článek- svěřování, pocity

Ahojky, tak vás zase zdravím u dalšího článku. Nazvala jsem ho Deep článek. Chci se vám totiž s něčím dá se říct svěřit, napsat sem moje myšlenky, pocity a tak, a nevěděla jsem, jak to pojmenovat. Mimochodem, jak vám asi došlo, není to o tom, že jsem změnila motiv blogu, ale když už jsme u toho, doufám že se vám nový motiv líbí. :D A teď už asi jdeme na to..




Já ani pořádně nevím, kde mám začít. Asi začnu takto: (pokud je to blbý začátek, nezlobte se :DD)
Na světě je spousta lidí. Někdo je za celý svůj život šťastný a život si nevýslovně užívá a je skoro pořád veselý, nic mu nechybí, ale těch je jen pár. A pak jsou lidé, kteří si někdy užívají, někdy se trápí, někdy jsou veselí, zkrátka mají běžné pocity, a mají běžné problémy. Někdo je zlý, někdo hodný, a někdo jak kdy a jak v čem. Já vím, že tohle všechno víte, ale jsou to moje úvahy a postupně se tím přibližujeme k věci. Skoro každý má internet, a když se zaměřím na skupinu mladých, tak na pár výjimek každý. Někdy mi připadá skoro povrchní, jak většina z nich,- neříkám, že i vy, chtějí na svém blogu, instagramu, Facebooku nebo kde, jen nejvíce laiků, komentářů a obdivu. Popravdě, taky mě to potěší a přeji si sledovanost, ale nejsem ochotna pro to udělat všechno, a nedělám nic jen a jen kvůli tomu. Tento blog tu není kvůli sledovanosti, i když si jí přeji a láká mě. Chtěla jsem se tady svěřovat a tak. Když se ale podívám jak je internet plný nechápavých lidí, kteří uráží druhé, úplně mě to odrazuje. Nechci říkat, že vy jste takoví, to vůbec, já to nevím, ale většina internetu taková je. Neříkám, že bych nikdy nezveřejnila fotku, abych dostala co nejvíce laiků, ale určitě to není pořád, a vlastně skoro vůbec. A tímhle se dostáváme k tomu svěřování. Chtěla jsem, myslím, abych se na blogu svěřovala s osobními pocity, a aby mě lidi chápali. Toto byly úvahy o spoustě lidí zkažených internetem, a teď se asi dostávám k hlavnímu. Chci se vám s něčím svěřit. Jednou, když jsem se svěřila na minulém blogu s něčím podobným, měla jsem komentáře a ohlasy, že mi ostatní rozumí a znají to. Chtěla bych najít lidi, kteří by to pochopili, a třeba znali něco podobného, co se jim stává. A asi proto jsem psala o lidech na internetu, protože nevím, jestli tenhle příspěvek pochopí někdo, kdo takový není. Podle mě všechny mé čtenářky takové nejsou, ale těžko říct, zda mě někdo pochopí.. Já vím, že z toho dělám vědu, a tak už vám to prostě řeknu. Chci být úplně upřímná.
 Někdy, může to být úplně kdykoliv, se mi stane, že cítím, jak mi dvakrát nebo třikrát hlasitě a možná i rychleji zatluče srdce. Třeba ležím, náhle to ucítím uprostřed hrudi, a pak zase nic. A je to takový divný tlukot, připadá mi vyvedený z rytmu, či co. Vůbec nevím, co by to mohlo být. Většinou jsem, když se mi to stane vystrašená. A pak, také, když chci být na někoho ošklivá,- prosím vás nemyslete si, že jsem na ostatní ošklivá, ale když chci z nějakého důvodu někomu odseknout, štve mě nebo tak :"D což moc nedělám, a proto se mi to stalo párkrát, tak než něco řeknu, zatočí se mi hlava, a na chvilku je mi špatně. Je to vážně chvíle a pak je vše v normálu. Píšu o tom asi proto, že se mi to stalo zase dneska. Poprvé jsem byla celkem udivená, teď už ne tolik, ale stejně je to divné.
Nevíte někdo, co se mi to děje?
A stává se vám to někdy také? Nebo se vám stává něco jiného? Budu ráda, když mi to všechno napíšete do komentů.

A toto je k článku vše. Snad jsem neudělala špatně, že jsem na internet vystavila něco tak osobního...
A opakuji, u tohohle by mě strašně moc potěšily komentáře s vaším názorem.

S podpisem

Ps: snad už brzy bude soutěž o knížku.




3 komentáře:

  1. Možná nízký tlak, stres. Trpím úzkostmi, takže bušení srdce, pocity dušení, na omdlení jsou u toho normální a pokud je člověk v silném stresu, tak ten stav může připomínat i infarkt. Psychika je svinská. Nejlepší je si odpočinout, pustit si nějaký hezký film a tak :) ale samozřejmě to může mít jiný důvod, jen takhle to znám od sebe :D

    www.ladylenna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji na radu a odpověď na mou otázku. Ještě se podívám na internet, co by to mohlo být. Ale jinak vážně díky!

      Vymazat
  2. Popisuješ, že když ti srdce buší tímto zvláštním způsobem, je to jakoby se narušil jeho rytmus. Mám něco hodně podobného. Od doktorky vím, že se tomu říká sporadické extrasystoly. Srdce opravdu v určitý moment zatluče mimo pravidelný rytmus. U mě to nesouvisí se stresem ani s ničím jiným, je to úplně náhodné, a srdce mi "přeskočí" tak jednou maximálně dvakrát po sobě. Ale u mnoha lidí to právě se stresem nebo jiným emočním vypětím spojené je. Každopádně, pokud se ti to neděje nějak často (za často se dá považovat několikrát denně), nemělo by to být nic nebezpečného. :)

    OdpovědětVymazat

Podzimní nemoci- Co dělat, když jsme nemocní?

Blíží se podzim. Bude tu za pár dní. Léto odejde, na stromech se začnou listy barvit do ruda, vítr najednou přibere na síle a vykouzlí vám p...