Článek o létě ❤🌟

Léto. Co si vybavíte, když se to slovo řekne? Já asi prázdniny, vodu a slunce. Pojďme si o létu něco říct.❤


Když začínalo jaro, psala jsem článek o jaře, a jelikož nedávno začalo léto, rozhodla jsem se udělat článek i o létě. ❤❤ Máte léto rádi? Když nad tím tak přemýšlím, celkově ho mám ráda, ale vadí mi příliš velká horka, když není na zahradě ani kousek stínu.💥 Jinak ale miluji prázdniny, vodu a koupání. Dříve jsem měla problémy s koupáním se v rybnících, vadilo mi šlapat na dno, ale teď už je to v pohodě, a ráda se v rybnících vykoupu. Také mám ráda dovolené a volný čas. Myslím si, že existují dva typy lidí. Jeden typ miluje prázdniny a měl by je klidně i déle, a někdo je má rád, ale ke konci už se nudí a těší se do školy, na nákupy sešitů, přípravy, či dokonce na učení. Já jsem byla typ, kterému se do školy nechtělo ani ke konci prázdnin, ale zase mě lákaly ty přípravy. :) Teď ale nějak nevím, protože se zároveň do školy těším už teď, takže uvidím, zda to pohodlí prázdnin změní. Chci si zlepšit známky, a plánuji jednu takovou věc. A vy? Jak to máte, nebo jak jste to měli?  :)
A také, znáte Vánoční atmosféru? Já prožívám v létě i letní. Cítím jí ve vzduchu. Stačí být u vody, a připomene se mi moře. 💦 Nebo také v nějakých chvílích cítím tábor. 💙💜Máte to tak taky?




S podpisem


Žádné komentáře:

Okomentovat

Podzimní nemoci- Co dělat, když jsme nemocní?

Blíží se podzim. Bude tu za pár dní. Léto odejde, na stromech se začnou listy barvit do ruda, vítr najednou přibere na síle a vykouzlí vám p...