Šťeňata/ fotočlánek vrh D #1

Ahoj, tento článek je o štěňátkách vrhu D, která se dnes narodila naší fence zlatého retrívra, Xeně. 🐕❤✌ Xena už dva dny po nocích chodila sem a tam a měla kontrakce, a dneska k ránu přišla štěňatka na svět. Porod začal kolem páté hodiny, takže jsem ještě spala, a táta mě šel asi o půl hodiny později vzbudit. To už byla dvě narozená. Musela jsem pomáhat, tedy zapisovat čas, kdy se jaké narodilo, kolik váží a jakou má barvu obojku. Také jsem pomáhala rodičům narozená štěňátka různě přemisťovat, nosila jsem jim pití, a psala příbuzným informace, jak se to vyvíjí, takže jsem nešla do školy. Pro někoho není porod psa žádná velká událost, tak si asi řekne, že bylo zbytečné, zůstávat doma, ale věřte mi, pro nás to velká událost je, a má pomoc byla skoro nezbytná. Takovýhle porod je náročný. 😌
Poslední, a to jedenácté stěně přišlo na svět v 11:13. To jsen musela jít udělat nádobí, a pak byl oběd, což byla objednaná pizza, jelikož nebyl čas na vaření. Máme tři psy a osm fenek. :D Moje nejoblíbenější je asi tenká s růžovým obojkem, protože jsem slyšela jak udělala první zvuk, a bylo to nádherné.❤









A toto je ke článku vše. Doufám, že se vám líbil, budu ráda, když necháte hodnocení dole ↓, a taky mi můžete napsat co by jste chtěli za další článek, a pokud se chcete na něco zeptat, můžete v komentářích.
•Děkuji, že bylo vše v pořádku.•

S podpisem





4 komentáře:

  1. Teeeda, to je mi ale početný vrh!
    Naprosto chápu, že jsi nešla do školy.
    Fotky jsou nádherné, doufám, že je budeš průběžně přidávat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenkotrát jich je opravdu hodně. :D Moc děkuji, a ano pokusím se. :)

      Vymazat
  2. Jedenáct jo? Tak to je teda mazec, ale budeš mít o zábavu postaráno. A budete dávat všechny pryč nebo si některá necháte? Takový bobíci. Určitě přidávej fotky jak budou růst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za komentář, fotky budu určitě přidávat :) Jinak, budeme dávat pryč všechny, protože už máme psů dost :D

      Vymazat

Svět online

Článek zaměřený na hatery a hatované lidi. ••• Ahojky, jsem zpět na tomto blogu! :) Nevěděla jsem, o čem mám psát, a konečně se n...