Top pět mých oblíbených knížek na wattpadu

Ahoj, tak jsem zase tady (:D) u dalšího článku. Dneska jsem se rozhodla udělat něco podobného, jako Top pět mých oblíbených knížek, což už jsem psala, ale tentokrát to budou knížky na wattpadu.❤
Pokud tyto knihy ještě neznáte, můžete se podívat. A nezapomeňte mi do komentářů napsat vaše nejoblíbenější knihy na wattpadu. ;)


První takovou knihou je asi příběh
Strand [CZ]
Je to kniha, ve které jsou hlavně myšlenky než nějaká akce, ale to vůbec není špatně.
Příběh je o dívce se schizofrenií a o tom, jak vnímá svět. Moc mě to zaujalo.❤😊
Sice na to nemám vždycky náladu a je to takové složitější čtení, ale obdivuji autorku za nápad a zformování. :D

Potom je tu příběh jménem
Neopouštěj mě (S.M)
Ačkoli zrovna nemusím fanfikce, tento příběh miluji, jeho autorka má veliký talent a takových lidí je na wattpadu málo.
Fandila jsem tomuto příběhu od začátku až do konce, a byl úžasný.

Další můj nejoblíbenější příběh je Barvy života- Nema.
Sice kapitoly vycházejí málokdy, ale i tak mě příběh dokázal neuvěřitelně zaujmout, že to snad ani není možné.
Jedním slovem, aniž bych to musela dlouhosáhle popisovat, neuvěřitelné!!!

Potom tady má svoje místo i slavný příběh Clarity.
Četla jsem ho už dávno, a moc mě bavil, takže je můj oblíbený.
Už si to moc nevybavuji, ale i tak si pamatuji, že jsem ho milovala, a že měla milá autorka talent.

A jako poslední příběh, (rozhodovala jsem se mezi Neusínej, My true self, Unesená, Němá píseň nebo Řev), je Neusínej.
Byl naprosto úžasný a dávám velikou poklonu autorce.
Ke konci jsem váhala co je realita a co ne, ale to tak mělo být, takže super.
Když jsem příběh dočetla, pořád jsem na něj musela myslet. :D


A to je pro tento článek vše.
Určitě se na knížky podívejte a napište mi svoje.
Také jsem vás chtěla poprosit o sledování, (pokud chcete) přes google plus, protože sem nemohu dát kolonku Pravidelní čtenáři.
Doufám, že se vám článek líbil, a těším se až budu psát další.




S podpisem









Komentáře

  1. Píšeš i ty příběhy na wattpad ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak se tam jmenuješ ? Rád bych se podíval na tvou tvorbu , když tak dal odběr, celkem mně zaujalo styl kterým píšeš tento blog.

      Vymazat
    2. To jsem ráda 🌷
      Jmenuji se tam Zuzkalist.
      :D

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hlavně to nikomu neříkej| recenze #3

Knížky, které plánuji číst