Mé oblíbené blogy❤

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. :)
Tentokrát bude na téma: mé oblíbené blogy. Poslední dobou se dívám na blogy ostatních s podobnou tématikou, abych se podívala jak je mají ostatní zařízené, a abych se třeba inspirovala. Narazila jsem na pár blogů, které mě zaujaly, a rozhodla jsem se vám je představit, aby jste se na ně mohli podívat.❤

Prvním takovým blogem je blog: http://knihomolka-alyss.blogspot.cz
Zaujalo mě, jaký má autorka motiv blogu, její ochota, a hezké příspěvky.

Dalším blogem je: http://knihy-srdcovka.blogspot.cz/?m=1
Nejvíc se mi na něm asi líbí krásné fotky u příspěvků, jsou krásně naaranžované a prostě strašně beauty, příspěvky samotné, například otvíračky a též motiv celého blogu. :)

Další tu je: http://zschedova.blogspot.cz
Líbí se mi témata příspěvků a jejich provedení. :)

A jako poslední tu máme: http://klarinyknihy.blogspot.cz/?m=1. Zaujaly mě autorčiny povídky, myslím si, že má talent, (sice mě moc nezaujalo téma, ale píše pěkně) a opět nádherné fotky u příspěvků.❤

A to je pro tento příspěvek vše. Vím, že byl krátký, ale jiný oblíbený blog zatím nemám. Až ho budu mít, možná ho sem připíšu, uvidím jak se mi bude chtít. :D (#lenoch😂)
Doufám, že se vám i tak příspěvel líbil a že brzy napíšu další. A jaké jsou vaše oblíbené blogy?



S podpisem







Komentáře

  1. Páni moc děkuji! Udělala jsi mi obrovskou radost ;) Je fajn vidět, že to moje patlání někoho zaujalo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tipy, blogy určitě omrknu ! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Není vůbec zač❤jsem ráda, že tento článek někoho zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  4. Klářiny knihy si najdi na youtube, tam je hlavní pole její působnosti :) Jinak souhlasím, fotky má nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím jek je možné, že jsem na článek narazila až teď! Opravdu moc si vážím toho, že se můj blog stal tvým oblíbeným! Děkuji moc za pochvalu :) Budu ti držet palce v blogování a jdu omrknout tvůj blog ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Hlavně to nikomu neříkej| recenze #3

Knížky, které plánuji číst

Top pět mých oblíbených knížek na wattpadu